Gateway global
ţara/limba

Politica de confidenţialitate eFax

Această politică de confidenţialitate este eficientă din 29 martie 2012 pentru utilizatorii curenţi şi în urma acceptării pentru utilizatorii noi.

j2 Cloud Services, Inc. and its subsidiaries (the "Company", "we", "us" or "our") are dedicated to establishing trusting relationships with our users by respecting their personal identity and by promoting the use of fair information practices. Această politică de confidenţialitate („Politica”) acoperă practicile de informare referitoare la site-ul web eFax, www.efax.com („Site”) şi la toate serviciile eFax („Servicii”) oferite acum sau în viitor. În scopul acestei politici, „contul eFax” se defineşte ca fiind contul prin care aveţi acces la Servicii. Noi nu partajăm informaţiile obţinute de la utilizatori prin intermediul site-ului nostru sau al serviciilor cu părţile terţe, cu excepţia cazului specificat în această politică. În această politică, noi descriem următoarele:

  1. Tipul de informaţii de identificare personală colectate de Companie.
  2. Modul în care Compania utilizează aceste informaţii şi cu cine poate Compania să partajeze informaţiile utilizatorilor.
  3. Opţiunile disponibile pentru utilizatori cu privire la colectarea, utilizarea şi distribuirea informaţiilor.
  4. Tipurile de proceduri de securitate aplicate pentru protejarea pierderii, utilizării abuzive sau modificării acestor informaţii în măsura controlului exercitat de companie.
  5. Modalitatea prin care utilizatorii pot corecta erorile din cadrul informaţiilor.
  6. Modalitatea de notificare cu privire la modificările din această Politică.
  7. Participarea companiei în programul Safe Harbor.
  8. Practicile companiei de reţinere a datelor.

Colectarea informaţiilor

Compania colectează informaţii de la utilizatorii săi în mai multe puncte diferite de pe Site şi prin intermediul Serviciilor, fie direct de la utilizatori (inclusiv prin interacţiunile cu Serviciul clienţi şi Vânzări), fie prin utilizarea tehnologiilor, precum cookie-uri, fişiere jurnalizate şi fişiere .gif transparente.

Înregistrarea

Pentru a utiliza Serviciile, trebuie să finalizaţi mai întâi procesul de înregistrare. În timpul înregistrării, vă solicităm să furnizaţi informaţii de contact (cum ar fi nume, număr de telefon şi adresă de email), după care noi vă vom furniza un cod PIN: Noi utilizăm informaţiile de înregistrare pentru a vă furniza serviciul şi a vă contacta cu privire la actualizări ale Serviciilor şi la alte servicii care vă pot interesa. Noi putem solicita sau impune utilizatorilor să furnizeze informaţii demografice generale (cum ar fi profesia şi industria), pentru a furniza o experienţă mai personalizată. De asemenea, utilizatorii plătitori trebuie să furnizeze şi informaţii de plată (cum ar fi numărul unui card de credit şi o dată de expirare). Aceste informaţii sunt utilizate în scopul facturării şi pentru a procesa comenzile utilizatorilor. Dacă întâmpinăm probleme în timpul procesării unei comenzi a utilizatorului şi/sau al colectării plăţii, informaţiile de contact sunt utilizate pentru a contacta utilizatorul. Dacă începeţi, dar nu reuşiţi să finalizaţi procesul de înregistrare pentru serviciile eFax, noi putem să vă contactăm pentru a vă ajuta să vă înregistraţi la eFax sau să trimitem către dumneavoastră alte email-uri cu detalii despre eFax sau alte servicii care ar putea fi de interes. Puteţi renunţa la primirea acestor email-uri prin apăsarea pe linkul de renunţare inclus în aceste emailuri.

Testează eFax

Dacă alegeţi să utilizaţi instrumentul Testează eFax de pe site, veţi primi în mod automat prin email un specimen de fax. De asemenea, noi vom trimite alte emailuri cu detalii despre eFax sau alte servicii care vă pot interesa. Puteţi renunţa la primirea acestor email-uri prin apăsarea pe linkul de renunţare inclus în aceste emailuri.

Utilizatori entităţi, utilizatori de servicii gratuite care utilizează adresa de email a unei entităţi

Putem colecta informaţii privind în exclusivitate corporaţii, entităţi guvernamentale sau de învăţământ sau alte întreprinderi sau entităţi non-profit, precum adresa unei companii. Noi putem utiliza astfel de informaţii fără restricţii. În plus, în cazul în care vă înregistraţi ca utilizator de servicii gratuite folosind adresa de email a unei entităţi, avem dreptul de a face publică adresa de email proprietarului URL-ului asociat cu acea adresă de email pentru a monitoriza respectarea şi a impune limitările aferente utilizării serviciului gratuit eFax şi politicii de utilizare corectă, aşa cum este stipulat în Acordul client eFax.

Cookie-uri

Un cookie este un fragment de date stocat pe computerele utilizatorilor legate de informaţiile despre utilizatori. Se pot utiliza atât cookie-uri cu ID-ul sesiunii, cât şi cookie-uri persistente. În cazul unui cookie cu ID-ul sesiunii, imediat ce utilizatorii închid browserul, cookie-ul se închide pur şi simplu. Un cookie persistent este un fişier mic stocat pe hard discurile utilizatorilor pentru o perioadă extinsă de timp. Cookie-urile persistente pot fi şterse urmând instrucţiunile din fişierul de ajutor al browserului de internet. Utilizarea unui cookie nu este legată de nicio informaţie de identificare personală cât timp utilizatorul se află pe Site, cu excepţia cazului în care utilizatorul alege să salveze numele de utilizator şi PIN-ul, astfel încât să nu le introducă la fiecare accesare a contului. Apoi un cookie persistent va fi stocat pe computerul dumneavoastră, care este legat la informaţiile privind contul dumneavoastră. Dacă refuzaţi acest cookie persistent, puteţi utiliza site-ul, dar veţi fi limitat în unele zone ale acestuia. De asemenea, cookie-urile persistente ne permit să urmărim şi să ţintim interesele utilizatorilor noştri în vederea îmbunătăţirii experienţei lor pe Site. Consultaţi secţiunea Profil de mai jos. Unii dintre partenerii noştri de afaceri (de exemplu, partenerii terţi de publicitate) pot utiliza cookie-uri pe Site, în emailuri sau în reclamele noastre pe alte site-uri web. Cookie-urile nu sunt legate de informaţii de identificare personală. Această politică acoperă utilizarea cookie-urilor de către Companie şi nu acoperă utilizarea cookie-urilor de către partenerii terţi de publicitate. Partenerii terţi de publicitate au propriile lor politici de confidenţialitate pe care vă recomandăm să le consultaţi. Pentru a crea o experienţă prietenoasă, unele din promoţiile şi reclamele ale terţilor au fost concepute pentru a transmite automat informaţiile utilizatorilor către pagina ţintă terţă, atunci când utilizatorii aleg să „facă clic” pe o promoţie sau pe o reclamă de la terţi. Pentru informaţii suplimentare privind primirea reclamelor Companiei de pe alte site-uri web şi pentru renunţarea la această practică, consultaţi secţiunea „Selecţie/Refuzare opţiuni” de mai jos.

Fişiere jurnalizate

Ca majoritatea site-urilor web, serverele noastre utilizează fişiere log şi alte servicii pentru a analiza trendurile, a administra site-ul, a monitoriza şi recupera mişcările utilizatorilor, clicurile mouse-ului, şi textul introdus într-un formular (excluzând informaţiile identificabile personal) pe ansamblu, şi pentru a culege alte informaţii care să îmbunătăţească experienţa utilizatorului şi serviciile. [Dacă doriţi să dezactivați Serviciul Analitic ClickTale, o puteţi face pe http://www.clicktale.net/disable.html].

Fişiere .gif transparente

Fişierele .gif transparente reprezintă nişte elemente grafice de mici dimensiuni cu un identificator unic, având o funcţie similară cookie-urilor, care pot fi utilizate pentru a monitoriza mişcările online ale utilizatorilor noştri. Fişierele .gif transparente sunt invizibile pe pagină şi sunt mult mai mici decât cookie-urile, având aproximativ dimensiunea punctului de la sfârşitul acestei fraze. De asemenea, fişierele .gif transparente pot fi utilizate în cadrul emailurilor noastre în format HTML pentru a putea şti care emailuri au fost deschise de către destinatari. Acest lucru ne permite să măsurăm eficienţa anumitor comunicări şi a campaniilor de marketing. Dacă utilizatorii doresc să renunţe la primirea de emailuri promoţionale, consultaţi secţiunea „Selecţie/Refuzare opţiuni” de mai jos.

Profil

Pentru a crea profilele utilizatorilor noştri, putem stoca informaţiile colectate prin intermediul cookie-urilor, al fişierelor jurnalizate şi al fişierelor .gif transparente. Profilul reprezintă un set de informaţii stocate despre utilizatorii individuali care detaliază preferinţele lor de vizualizare şi de utilizare a serviciilor. De asemenea, noi putem culege informaţii despre utilizatori şi preferinţele acestora de la părţi terţe. Consultaţi secţiunile Intermediari terţi, Suplimentarea informaţiilor de mai jos. În consecinţă, informaţiile pot fi legate cu informaţiile de identificare personală ale utilizatorilor pentru a îmbunătăţi conţinutul site-ului pentru utilizatori, a îmbunătăţi serviciile noastre şi a furniza noi servicii care sunt susceptibile de a fi de interes pentru utilizatori şi pentru a direcţiona actualizările directe ale produselor şi promoţiilor de marketing pentru utilizatorii care au optat pentru a primi aceste promoţii.

Protecţia minorilor

În cazul copiilor cu vârsta sub 13 ani nu colectăm informaţii personale în cunoştinţă de cauză. În cazul în care descoperim că deţinem informaţii personale ale unui copil de sub 13 ani, aceste informaţii vor şterse din sistemele noastre. For tips on protecting children's privacy online, please the FTC's Web site (http://www.consumer.ftc.gov/topics/privacy-identity).

Utilizarea informaţiilor de identificare personală

Informaţii juridice, securitate şi siguranţă

Compania nu eliberează informaţii de identificare personală despre utilizatorii noştri (altele decât cele divulgate în această Politică) sau monitorizează, editează sau divulgă conţinutul comunicaţiilor private ale utilizatorilor prin intermediul Serviciilor, făcând excepţie cazul în care compania de bună credinţă crede că această acţiune este necesară pentru: (1) respectarea legii sau unde avem o astfel de bună credinţă că astfel de divulgare este necesară pentru a respecta o investigaţie judiciară curentă, un ordin judecătoresc sau proces legal servit nouă, (2) investigarea, prevenirea sau luarea de măsuri privind activitatea ilegală; (3) protejarea şi apărarea drepturilor sau a proprietăţii companiei, sau (4) protejarea siguranţei angajaţilor, utilizatorilor sau publicului. De exemplu, informaţiile cu caracter personal pot fi divulgate organelor poliţieneşti, altor oficiali guvernamentali sau altor părţi terţe, ca răspuns la citaţiile penale sau civile. Uneori, aceste citaţii vin de la părţile terţe prin intermediul internetului, telecomunicaţiilor sau furnizorilor din întreaga lume, care furnizează reţeaua pentru ca noi să ne putem efectua Serviciile. În scopul menţinerii integrităţii reţelei, răspundem frecvent acestor solicitări din partea furnizorilor terţi şi/sau solicitărilor provenite de la organele poliţieneşti sau de la alţi oficiali guvernamentali care sunt îndreptate către aceşti furnizori. În cazul în care compania crede că divulgarea informaţiilor despre un utilizator (inclusiv informaţii despre cont) sunt necesare, ne rezervăm dreptul de a divulga toate informaţiile din posesia noastre despre acel utilizator.

Politica privind citaţiile civile

Pentru a solicita informaţii privind utilizatorul de la Companie într-un caz civil, trebuie să furnizaţi acesteia o citaţie validă, un ordin judecătoresc sau un mandat de percheziţie şi să fiţi de acord cu termenii de compensare ai Companiei. All civil subpoenas should be directed to: j2 Cloud Services, Inc. Subpoena Department 6922 Hollywood Boulevard 5th Floor Los Angeles, CA 90028 Fax: 1-310-943-2400. După primirea unei citaţii valide, politica Companiei este de a notifica abonatul ale cărui informaţii sunt solicitate. În circumstanţe de non-urgenţă, Compania nu va furniza în mod general informaţiile de identificare ale utilizatorului citat decât după două săptămâni de la primirea citaţiei, cu excepţia cazului în care o obiecţie formală este completată de către utilizator sau noi suntem obligaţi prin lege să efectuăm acest lucru. Comisioanele companiei sunt: 90.00 $ pe oră de cercetare (plus taxe adiţionale dacă este necesară o declaraţie sau o depoziţie), 0.25 $ pe pagină şi 22.00 $ pentru a răspunde prin intermediul Federal Express. În momentul primirii citaţiei, persoana sau entitatea emitentă va primi o factură, iar emitentul citaţiei trebuie să efectueze plata în termen de 15 zile de la data primirii facturii. Checks should be made out to j2 Cloud Services, Inc.

Furnizarea de servicii

Utilizatorii trebuie să ia la cunoştinţă (şi să fie de acord prin prezenta) că anumite procesări tehnice ale sau accesul la mesajele fax sau la conţinutul acestora pot fi solicitate pentru: (a) furnizarea serviciilor, inclusiv fără limitare, la rutarea şi indexarea mesajelor, (b) conformarea la solicitările tehnice ale reţelelor de conectare; (c) prevenirea sau minimizarea întârzierilor serviciilor; sau (d) conformarea la alte solicitări similare.

Emailuri de bine venit şi oferte speciale

Tuturor utilizatorilor noi le trimitem un email de bun venit pentru a verifica informaţiile acestora (cum ar fi numele şi adresa de email) şi PIN-ul. Utilizatorii pot primi ocazional emailuri care promovează serviciile companiei şi serviciile părţilor terţe care pot fi de interes pentru aceştia („Emailuri promoţionale”). Pentru renunţarea primirii acestor emailuri promoţionale, consultaţi secţiunea Selecţie/Refuzare opţiuni de mai jos. De asemenea, noi putem contacta utilizatorii prin alte canale de comunicare, cum ar fi telefonul sau emailul, utilizând informaţiile de contact furnizate de către utilizatori sau obţinute de la surse terţe, aşa cum sunt prezentate în secţiunea Intermediari terţi, Suplimentarea informaţiilor de mai jos.

Actualizări de produse, buletine informative, anunţuri privind serviciile

Noi putem trimite informaţii care conţin sfaturi de utilizare, actualizări ale produselor sau actualizări ale Acordului client sau ale acestei Politici. De asemenea, dacă este necesar, vă putem trimite anunţuri privind serviciile. De exemplu, dacă Serviciul este suspendat temporar pentru întreţinere, putem trimite utilizatorilor un email. Utilizatorii nu pot renunţa la aceste comunicaţii non-promoţionale decât dacă îşi dezactivează propriul cont.

Serviciul clienţi

Noi comunicăm cu utilizatorii prin intermediul răspunsurilor la solicitările de asistenţă sau cu privire la conturile utilizatorilor. Conform dorinţelor utilizatorilor, noi putem răspunde acestora prin intermediul emailului, telefonului, chatului web, poştei sau al unei alte metode disponibile.

Înregistrarea apelului telefonic

j2 Global înregistrează toate apelurile telefonice în vederea formării profesionale, îmbunătăţirii serviciilor, prevenirii fraudei şi asigurării acurateţei instrucţiunilor comunicate către j2.

Abuz, faxuri spam şi junk

Compania aplică o politică de toleranţă zero faţă de acest abuz. Deşi, noi nu putem fi responsabili pentru comunicaţiile externe primite prin intermediul Serviciilor, este în intenţia noastră să utilizăm toate mijloacele legale disponibile pentru a preveni utilizarea Serviciilor pentru orice scop ilegal, inclusiv dar nu limitat la distribuirea sau primirea de faxuri comerciale nesolicitate („faxuri junk”). De asemenea, în mod specific noi restricţionăm utilizatorii care întreprind acţiuni ce impun un efort nerezonabil sau disproporţionat de mare asupra resurselor Companiei. Noi solicităm utilizatorilor care sunt deranjaţi de primirea unor asemenea faxuri junk sau de utilizarea ilegală a Serviciilor să raporteze o astfel de activitate aici.

Intermediari terţi, suplimentarea informaţiilor

Pentru a-şi îndeplini obligaţiile sale, îmbunătăţi serviciilor şi direcţiona către utilizatori informaţii despre serviciile de interes pentru aceştia, Compania poate folosi terţi şi partaja informaţiile utilizatorilor cu aceşti terţi. De exemplu, compania verifică adresa de facturare pentru toate tranzacţiilor efectuate prin card de credit şi poate obţine rapoarte cu privire la credite pentru anumiţi clienţi corporatişti. Pentru facturarea utilizatorilor pentru servicii, noi folosim o companie externă de procesare a cardurilor de credit. Suplimentar, noi am putea folosi terţi pentru a găzdui anumite porţiuni ale site-ului nostru, pentru a îndeplini anumite solicitări pentru informaţii de la utilizatorii noştri şi pentru a ne conforma cu cerinţele legale. Pentru a personaliza experienţa utilizatorilor şi a furniza oferte relevante de la noi sau partenerii terţi de publicitate, noi putem partaja informaţiile utilizatorilor cu terţi pentru a învăţa mai mult despre utilizatori şi preferinţele acestora. Aceste companii nu trebuie să stocheze sau să utilizeze informaţiile de identificare personală pentru alte scopuri secundare, iar informaţiile obţinute de la aceste surse terţe sunt menţinute într-o manieră consistentă cu această Politică de confidenţialitate.

Opţiunile utilizatorului cu privire la colectarea, utilizarea şi distribuirea informaţiilor de identificare personală

Tranziţii comerciale

În cazul în care compania trece printr-o tranzacţie comercială, cum ar fi o fuziune, o achiziţie de către o altă companie sau o vânzare a unei părţi din activele sale, informaţiile personale ale utilizatorilor, în cele mai multe cazuri, vor fi incluse ca parte a activelor transferate. Dacă, prin urmare a unei tranzacţii comerciale, informaţiile de identificare personală ale utilizatorilor vor fi utilizate într-o manieră diferită de cea descrisă în timpul colectării, aceştia vor primi o modificare prin care vi se va oferi o opţiune de a nu avea aceste informaţii utilizate în această manieră diferită, aşa cum este descris în secţiunea Notificare modificări de mai jos.

Selecţie/Refuzare opţiuni

Utilizatorii de servicii gratuite sunt înscrişi automat pentru primirea emailurilor promoţionale. Utilizatorii de servicii gratuite care trec la un cont superior sau care îşi anulează serviciile gratuite încă pot primi asemenea emailuri promoţionale până când aceştia renunţă la acestea prin apăsarea linkului de excludere inclus în emailurile promoţionale. Utilizatorii plătitori pot respinge cererea de primire a emailurilor promoţionale prin apăsarea linkului de excludere inclus în emailurile promoţionale. De asemenea, noi utilizăm şi parteneri terţi de publicitate pentru afişarea reclamelor pentru serviciile noastre pe alte site-uri web. Dacă doriţi mai multe informaţii despre primirea anunţurilor companiei de pe alte site-uri web sau dacă doriţi să renunţaţi la acest serviciu, vizitaţi http://www.networkadvertising.org/optout_nonppii.asp.

Linkuri

Această politică se aplică numai informaţiilor colectate de către Companie prin intermediul site-ului, serviciilor şi serviciului clienţi. Compania are relaţii de publicitate şi afiliere cu site-uri terţe care direcţionează părţile interesate spre site-ul nostru. Informaţiile care sunt colectate de pe site-urile web nu sunt acoperite de această politică. De asemenea, compania poate avea relaţii de co-marcă cu unele site-uri web. Un site web este o co-marcă a companiei dacă acesta îi oferă acesteia tehnologie sau servicii utilizatorilor săi sub altă marcă. Site-urile web cu co-marcă şi site-urile terţe vor avea propriile politici de confidenţialitate specifice fiecărui site, iar utilizatorul le va citi cu atenţie înainte de înregistrare.

Sondaje

În mod periodic, utilizatorii ar putea fi rugaţi să participarea la sondaje. Participarea la aceste sondaje este în totalitate voluntară, iar utilizatorul are, prin urmare, posibilitatea de a alege dacă doreşte sau nu să răspundă sau să furnizeze aceste informaţii. Informaţiile solicitate pot include informaţii de contact (cum ar fi numele şi adresa) şi informaţii demografice (cum ar fi sexul). Informaţiile din sondaje vor fi utilizate în scopul monitorizării sau îmbunătăţirii utilizării şi satisfacţiei privind serviciile furnizate de Companie. Informaţiile de identificare personală a utilizatorilor nu vor fi divulgate sau partajate cu terţi decât dacă acest lucru este prevăzut în Politică sau dacă obţinem permisiunea dumneavoastră. Noi am putea utiliza un intermediar pentru a efectua aceste sondaje, dar acesta nu poate utiliza informaţiile de identificare personală a utilizatorilor pentru alte scopuri secundare.

Recomandă unui prieten

Dacă utilizatorii doresc să utilizeze serviciul nostru de recomandări pentru informarea unui prieten despre serviciile noastre, noi solicităm utilizatorilor numele prietenilor şi adresa de email. Compania îi va trimite prietenului doar un singur email din partea utilizatorului invitându-l pe acesta să viziteze site-ul Companiei. Compania stochează informaţiile pentru unicul scop de a trimite acest email şi a urmări succesul programului de recomandare.

Promovarea vânzărilor, concursuri, cadouri

Periodic, noi putem oferi utilizatorilor posibilitatea de a participa la promovarea vânzărilor, la concursuri şi la primirea de cadouri. Participarea la aceste promoţii este complet voluntară, iar utilizatorul are posibilitatea de a alege dacă doreşte sau nu să divulge această informaţie. Informaţiile solicitate pot include informaţii de contact (cum ar fi numele şi adresa) şi informaţii demografice (cum ar fi sexul). Informaţiile de identificare personală a utilizatorilor nu vor fi divulgate sau partajate cu terţi decât dacă acest lucru este prevăzut în Politică sau dacă obţinem permisiunea dumneavoastră. Noi putem utiliza un intermediar pentru efectuarea acestor promoţii, dar intermediarul nu are dreptul de a utiliza informaţiile de identificare personală pentru alte scopuri secundare.

Notificări speciale pentru locuitorii statului California

Utilizatorii individuali care locuiesc în California şi care au furnizat informaţiile de identificare personală către Companie, pot solicita Companiei o dată pe an informaţii despre divulgările anumitor categorii de informaţii de identificare personală către terţi în scop de marketing direct. Asemenea solicitări trebuie direcţionate către Chief Privacy Officer la cpo@j2global.com. În decursul a treizeci de zile de la primirea unei asemenea cereri, noi vom furniza o listă de categorii de informaţii personale partajate în timpul anului calendaristic precedent cu alte companii în scop de marketing direct şi numele şi adresele acestor terţi. Compania îşi rezervă dreptul de a nu răspunde solicitărilor depuse decât la adresa de email specificată în această secţiune.

Securitate

Compania ia toate măsurile rezonabile pentru a proteja informaţiile utilizatorilor săi. Acolo unde formularele de înregistrare/comandă solicită utilizatorilor introducerea de informaţii de identificare personală, aceste informaţii sunt protejate cu un software de criptare numit SSL. De asemenea, orice activităţi efectuate după ce vă conectaţi la cont sunt criptate cu ajutorul programului SSL.

Deşi noi utilizăm software-ul de criptare SSL pentru a proteja informaţiile de identificare personală în mediul online, noi utilizăm şi măsuri de securitate pentru a proteja informaţiile utilizatorilor în mediul offline. Toate informaţiile privind utilizatorii, nu doar informaţiile de identificare personală menţionate mai sus, sunt restricţionate la zona birourilor noastre. Accesul la informaţiile de identificare personală se acordă doar angajaţilor care au nevoie de aceste informaţii pentru a efectua o anumită sarcină (de exemplu, persoanele care se ocupă de facturare sau un reprezentant al serviciului clienţi). În cele din urmă, serverele companiei care stochează informaţiile de identificare personală se află într-un mediu sigur.

Modificarea informaţiilor de identificare personală

Dacă informaţiile de identificare personală ale unui utilizator se modifică (cum ar fi telefonul, cardul de credit sau emailul), utilizatorii pot modifica informaţiile prin conectarea lor la cont prin intermediul site-ului. Dacă utilizatorii şi-au anulat contul, aceştia trebuie să contacteze Serviciul clienţi pentru a modifica informaţiile de identificare personală.

Notificarea modificărilor

Dacă ne decidem să modificăm Politica într-un mod nematerial, vom publica modificările aduse în această Politică şi în alte locuri pe care noi le credem adecvate, în aşa fel încât utilizatorii noştri să cunoască tipul de informaţii pe care le colectăm, modul în care le utilizăm şi în ce circumstanţe le divulgăm, dacă este cazul.. Informaţiile vor fi utilizate în conformitate cu politica de confidenţialitate în baza căreia informaţiile au fost colectate.

Totuşi, dacă noi vom modifica Politica print-o cale materială, vom notifica utilizatorii prin email. Utilizatorii vor putea opta cu privire la utilizarea/neutilizarea informaţiilor personale în această manieră diferită. Cu toate acestea, dacă utilizatorii şi-au şters/dezactivat propriul cont, aceştia nu vor fi contactaţi, în cazul în care noi vom modifica Politica, iar informaţiile lor cu caracter personal nu vor fi utilizate în noua manieră.

Safe Harbor

We have certified that we adhere to the Safe Harbor Privacy Principles agreed upon by the U.S. and the E.U. For more information about the Safe Harbor and to view our certification, visit the U.S. Department of Commerce's Safe Harbor Web site at http://www.export.gov/safeharbor.

Reţinerea datelor

Perioada de timp pentru care păstrăm informaţiile variază în funcţie de modul în care le utilizăm. În unele cazuri, există prevederi legale pentru păstrarea datelor pentru o perioadă minimă. Dacă nu există o solicitare legală pentru noi de a păstra informaţiile, noi nu le reţinem pentru o durată de timp mai lungă decât este necesar pentru scopurile în care aceste date au fost colectate sau pentru care vor fi procesate ulterior.

Întrebări?
Contactaţi-ne
0377 100 700
inforo@mail.efax.com
curbă de bază
o o o